بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


تساوی-برزیل-و-کرواسی-در-نیمه-اول-افتتاحیه-جام-بیستم

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -  نیمه نخست دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین برزیل و کرواسی با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش بیست چهارده ،  دو تیم برزیل و کرواسی از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز(جمعه) با سوت نیشیمورای ژاپنی در دیدار افتتاحیه بیستمین دوره جام جهانی به مصاف هم رفتند تا رسماً این رقابت‌ها آغاز شود.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و  مارسلو ( ۱۱، گل به خودی) برای کرواسی و نیمار (۲۹)  برای برزیل گلزنی کردند.

در دقیقه ۷ بازی بعد از اینکه برزیل یک موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد؛ کروات‌ها به سمت دروازه زردپوشان رفتند و اولیچ با ضربه ناگهانی خود اولین خطر جدی را روی دروازه برزیل ایجاد کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:تساوی برزیل و کرواسی در نیمه اول افتتاحیه جام بیستم , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مسی-رؤیایم-بازی-در-فینال-جام-جهانی-روبهروی-نیمار-است سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- ستاره خط حمله تیم ملی آرژانتین رؤیای شکست دادن هم‌تیمی بارسلونایی‌اش را در فینال مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال در سر می‌پروراند.

به گزارش بیست چهارده، لیونل مسی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ راه پیداکند و در آنجا با تیم ملی برزیل روبه‌رو شود، دیداری که او را روبه‌روی نیمار، هم‌تیمی‌‌اش در بارسلونا قرار می‌دهد.

کاپیتان ۲۶ ساله تیم ملی آرژانتین که برای سومین بار حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند و در هشت بازی‌‌اش در این رقابت‌ها تنها یک گل به ثمر رسانده است در گفت‌وگو با نشریه اسپورت اظهار داشت: بازی در فینال جام جهانی یک رؤیاست. امیدوارم که بتوانم با نیمار در این بازی روبه‌رو شوم.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:مسی: رؤیایم بازی در فینال جام جهانی روبه‌روی نیمار است , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

9-غایب-بزرگ-جام-جهانی

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی – امشب در حالی جام جهانی ۲۰۱۴ افتتاح می شود که بیش از ۵۰ بازیکن به علت مصدومیت جام جهانی را از دست داده اند. 
به گزارش بیست چهارده،  فرانسه بهترین بازیکن سالهای اخیرش ، ریبری را ندارد ، کلمبیا بهترین گلزن خود ، فالکائو را و آلمان هم یکی از آینده دار ترین بازیکنانش ، مارکو رویس را.

البته غایبان دیگری هم هستند : والدس ، تیاگو و خسه از اسپانیا ، بدشتوبر، گوندوغان و اشملزر از آلمان، بنتکه از بلژیک، موسکرئا و پرئا از کلمبیا، کرانچار و استرینیچ از کرواسی، کمپوس و کاستیو از اکوادور، فن در ویل و استروتمن از هلند، ولکات ، جی رودریگز و توسند از انگلیس، مونتولیوو از ایتالیا، مونتس و مدینا از مکزیک ، اوویدو و سابوریو از کاستاریکا ، کروسه و سایسبوری از استرالیا، شیروکوف از روسیه و...


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:۹ غایب بزرگ جام جهانی , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کواچ-تیم-ملی-فوتبال-ایران-در-گروه-سختی-قرار-دارد سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار دارند، بنابر این کار مشکلی در این گروه نیز خواهند داشت.
به گزارش بیست چهارده ، اسلوبودان کواچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ملی پوشان فوتبال ایران امکان شکست نیجریه و بوسنی را دارند و به نظر من پیروزی در برابر این تیم ها دور از دسترس برای تیم ملی فوتبال ایران نیست.
وی به اختلاف کم سطح بازی تیم ایران با نیجریه و بوسنی اشاره کرد و گفت: برای پیروزی در برابر این تیم ها بازیکنان ایران باید به خود باوری رسیده باشند. اما به نظر من تیم ملی فوتبال ایران در برابر آرژانتین به سادگی نمی تواند، نتیجه بگیرد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:کواچ: تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار دارد , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمرین-سنگین-ملیپوشان-در-آستانه-آغاز-جام-جهانی سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- تیم ملی ایران تمرینات خود را در کمپ اختصاصی کورینتیانس پیگیری کرد.
به گزارش بیست چهارده ، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال در هوایی سرد و ابری از ساعت ۱۵:۱۵ به وقت محلی و ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران تمرینات خود زیر نظر کادر فنی پیگیری کرد.
ملی‌پوشان ابتدا به گرم کردن پرداختند و سپس زیر نظر مربیان خود تمرین تکنیکی و تاکتیکی برگزار کردند. 
سپس بازیکنان به دو گروه آبی و قرمز تقسیم شده و بازی کردند. بازیکنان در این تمرین زدن توپ‌ها و پاس‌های سرعتی در کنار ضربات محکم را در دستور کار داشتند.
در همین حال سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر مربیان خود تمرین جداگانه‌ای انجام می‌دادند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:تمرین سنگین ملی‌پوشان در آستانه آغاز جام جهانی , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پاشازاده-به-جای-آرژانتین-و-مسی-به-نیجریه-فکر-کنیم سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: به جای فکر کردن به بازی با آرژانتین و لیونل مسی بهتر است به دیدار با نیجریه فکر کنیم.
به گزارش بیست چهارده ، مهدی پاشازاده درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: شانس موفقیت تیم ملی در دستان بازیکنان است. در جام جهانی ۹۸ فرانسه نسبت به آلمان، آمریکا و یوگسلاوی شانس کمتری برای موفقیت داشتیم اما همانطور که همه دیدند، در آن دوره تیم ملی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: از یک لحاظ، فکر کردن به صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها می‌تواند منطقی باشد اما از لحاظ دیگر نه. بازیکنان تیم ملی باید جاه‌طلب باشند و به صعود فکر کنند اما نباید برای راهیابی آنها به دور بعد تأکیدی وجود داشته باشد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:پاشازاده: به جای آرژانتین و مسی به نیجریه فکر کنیم , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

Babak%20Jahanbakhsh%20 %20Delatangi دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام دلتنگی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بابک جهانبخش به نام دلتنگی با بالا ترین کیفیت

ترانه : محسن شیرالی ، آهنگ : بابک جهانبخش ، تنظیم : معین راهبر
میکس و مستر : آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام دلتنگی, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ بابک جهانبخش, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دلتنگی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ جدید دلتنگی بابک جهانبخش, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کادوی-عجیب-به-کی-روش-الاغ-عروسکی سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- سرمربی تیم ملی در حالی در نشست خبری حاضر شد که قرار نبود در پایان تمرین، نشستی برگزار شود.

 به گزارش بیست چهارده، کارلوس کی‌روش در حالی در نشست خبری حاضر شد که قرار نبود در پایان تمرین، نشستی برگزار شود و او فقط به احترام خبرنگاران ایرانی پاسخگوی سوالات آنها شد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:کادوی عجیب به کی روش: الاغ عروسکی! , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پولادی-به-جای-هاشم-مامور-مهار-مسی پرتال جامع ورزش ایران (مدال) - کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به احتمال فراوان مهرداد پولادی را در مقابل آرژانتین مدافع چپ ایران خواهد گذاشت.
به گزارش بیست چهارده، مهار لیونل مسی مهاجم تیم آرژانتین یکی از دغدغه های ایرانی ها در بازی مقابل البی سلسته است. تا پیش از این همه به شوخی یا جدی از تقابل هاشم بیک زاده و مسی در این بازی می گفتند اما با توجه به حضور پولادی در تمرینات و تیم اصلی، به احتمال فراوان اوست که باید مقابل مسی بایستد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:پولادی به جای هاشم, مامور مهار مسی , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com